Göztepe-Kayseri Erciyesspor Maç Yazısı


GÖZTEPE:0-0:KAYSERİ ERCİYESSPOR

PTT 1.Lig'i takip etmeyen ve rastgele bir maçı izleyen kişinin, takımların ligdeki sıralamasını tahmin edemeyeceği gerçeğini perçinleyen maçlardan birisine daha tanık olduk. Maçtan önceki ifadelerimde, bol gollü ve zevkli bir maç beklediğimi belirtmiştim. Ancak karşılaşma öyle bir hâl aldı ki ne ben anlayabildim ne de futbolseverler…

Karşılaşma öncesinde kadrolara göz attığımda; özellikle Göztepe’nin tercihlerinde hatalar olduğunu gördüm. İleri uçta Erciyes savunmasını hızlı ve savaşan bir adamla bozabilirsiniz. Bunun için en doğru seçim de Şaban olmalıdır. Diğer yandan Ergin Keleş’ten kapasitesi dışında verim beklemekte enteresan oldu. İleri üçlünün sağında Ali Kuçik gibi bir silah varken Ergin’i burada kullanarak verimi düşürmek bence hiç doğru değil.

Göztepe’nin kadro yapısına baktığımızda savaşmayan tek bir oyuncu kullanabilirsiniz. Ancak bu oyuncu Ali Bilgin mi yoksa Dilaver-Mithat ikilisinden biri mi olmalıdır? Kısacası; Göztepe'nin kadro seçimi hangi şartlar ele alınarak yapılıyor çok merak ediyorum.

Erciyesspor’da ise beklenen 11 sahadaydı. Uzun zaman sonra Emre Öztürk’ü sahada görmek sevindiriciydi. Genç oyuncunun şansını da iyi kullandığını düşünüyorum.

Maçın geneline bakacak olursak; Göztepe’nin genç yıldızı Halil Akbunar’ın kişisel çabası sonucu elde ettiği pozisyonları izledik. Erciyesspor’un o bildiğimiz organize ataklarını izleyemedik ancak Göztepe savunmasının hatalarıyla pozisyon buldular.
 
Maçı hareketlendiren, 3 puanı isteyen takım Göztepe’ydi. Birçok gol pozisyonu da yakaladılar ancak son vuruşu yapamamanın kurbanı oldular.

Oyuncuların performansını tek tek değerlendirmek yerine öne çıkan isimleri belirtmek istiyorum. Konuk Erciyesspor’da sahanın en iyisi şüphesiz kaleci Atilla Koca’ydı. O gününde olmasa çok farklı bir skor ortaya çıkabilirdi. Ev sahibi Göztepe’de ise; Halil Akbunar’ın kaçırdığı gollere rağmen müthiş bir performans ortaya koyduğunu düşünüyorum.

Sonuç olarak; Göztepe kendi sahası ve seyircisi önünde 2 puan bırakırken, Kayseri Erciyesspor 1 puan kazanarak evine dönmüş oldu. 



Ahmet Mert CAN

Yorumlar

  1. Doğru tespitler ne diyelimki Sağlık olsun.Umarım Adanaspor maçında Göztepe'miz 3 puanı alan taraf olur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder