Röportaj: OZAN EVRİM ÖZENÇ

PTT 1.Lig'e bomba gibi bir giriş yapan Denizlispor'un genç milli kalecisi Ozan Evrim Özenç'le gerçekleştirdiğim keyifli röportaj huzurlarınızda..




Ozan Evrim Özenç kimdir kendini kısaca tanıtır mısın?

07.01.1993 İzmir doğumluyum. Annem Boşnak, babam Arnavut asıllı. 2 kardeşiz bir ablam var. Pamukkale Üniversitesi Spor Yöneticiliği Bölümü'nde okuyorum. Futbola Denizlispor altyapısında başladım. Kısa sürede kendimi göstererek üst yaş gruplarına ve milli takıma çağrıldım. 2009-2010 sezonunda 16 yaşındayken A takıma yükseldim. 17 yaşında profesyonel sözleşme imzaladım. 19 yaşında iken Denizli Belediyespor’a 1 yıllık kiralık gittim. Profesyonel yaşantıma Denizlispor’da devam ediyorum.


Futbola nasıl başladın? O dönemde yaşadıklarını ve gelişen süreci anlatır mısın?

Ailem Denizli’ye taşındığında 5 yaşındaydım. Denizli’de yeni olduğum için arkadaşım yoktu ve ailem bir şeyle ilgilenmemi istemişti ve beni futbola yönlendirerek kariyerime başlamamı sağladılar. 9 yaşında Denizlispor altyapısına seçildim.


Çıktığın ilk resmi maçında hissettiklerini bizimle paylaşır mısın?

İlk resmi maçıma Denizli Belediyespor forması ile Türkiye Kupası’nda Göztepe karşısında çıktım. Tatlı bir heyecan hissetmiştim ama sahaya çıktıktan sonra rahatladım.


Futbolcu olmasaydın; kendine nasıl bir yol çizmek isterdin?

Futbolcu olmasaydım yurtdışında yaşamak isterdim.Mesela Kanada olabilir.. Ayrıca iyi bir eğitim almayı isterdim. Sonrasında kafama uygun bi iş bulup çalışırdım sanırım.Gezmeyi görmeyi de çok seviyorum. Dünya'nın her yerini gezmek de şu kısacık hayatta yapılmalı. Birşeye bağlı yaşamayıp zamanı iyi değerlendirmek gerek...


Ozan'ın bugünlere gelmesinde en önemli pay sahibi kim? Bir isim verebilir misin?

Bugünlere gelmem de en büyük pay sahibi ailemdir. Sonrasında; altyapıda tanıştığım Hayrettin Öz hocam yeri geldiğinde beni kendi arabasıyla antrenmana götürüp getirerek, belli bir seviyeye ulaşmamı sağladı. Onlara ne kadar teşekkür etsem azdır.


Henüz kariyerinin başındasın. İleriye dönük hedeflerin nelerdir?

Kulübümde kendimi kanıtlayıp Süper Lig’de oynamak ve milli takımlarda da kalıcı olmak istiyorum..


Vakit geçirmeyi sevdiğin futbolcu arkadaşlarından da bahsedelim..

Bülent Ertuğrul, İsmail Şahmalı ve Cenk Gönen sevdiğim ve örnek aldığım insanlardır.Gençlerbirliği'nden Ahmet Yılmaz Çalık, Galatasaray'dan Muhammed Alperen Uysal ve Bucaspor'dan Mert Özyiğit'te milli takımda uzun süre beraber olduğum arkadaşlarım. İyi insanlar, onlarla vakit geçirmek güzel oluyor...




Son olarak; Ozan Evrim Özenç'in kendisine örnek aldığı bir isim var mı?


Kendime Beşiktaş’ın kalecisi Cenk Gönen’i örnek alıyorum. Çok iyi bir kaleci ve mükemmel de bir insan. Kendisini yakından tanıdığım için şanslı olduğumu düşünüyorum.


Ahmet Mert Can




Yorumlar