DOLU DOLU 1 YIL GERİDE KALDI

İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha geride bırakıyoruz. 2014 yılının son iş gününde, nasıl bir yıl geçirdiğime dair bir yazı karalamak istedim.

2 yılı aşkın bir süredir resmi anlamda futbolcu izleme, istatistik ve analizleri üzerine çalışmalar yapıyorum. Kimilerine göre scouting, kimilerine göre istatistik ve analiz antrenörlüğü olarak adlandırılan bu iş, bir çok kesime ve özellikle de yakın çevreme göre ise; ciddi anlamda 'manyaklık' olarak nitelendirildi. Bu durum zaman zaman hevesimi kaçırmış olsa da dolu dolu 1 yılı geride bırakmanın mutluluğu içerisindeyim.

2014 Ocak ayından 2014 Aralık ayının son gününe kadar, tamamen kendi imkanlarımla ve herhangi bir takım ya da şirkete bağlı olmadan işimi yapmaya gayret gösterdim.Bu süre içerisinde notlarıma almayı unuttuğum maçları saymazsak isek; 'benim aldığım notlara göre 402 maç gözüküyor' iyi bir rakama ulaştığımı düşünüyorum.

402 maçı herkes izleyebilir tabi şeytan ayrıntı da gizlidir. Yerinde, stadda, o havayı soluyarak izlemek asıl mesele..

PTT 1.Lig'den tutun da U11 Ligi'ne kadar her kategoride maçları izledim.Amatör, profesyonel, akademi, özel maçlar, genç milli takımlar vb örnekler çoğaltılabilir.

Ayrıca PTT 1.Lig'de mücadele eden 21 yaş altı oyunculara da gerek istatistiksel gerekse kısa tanıtımlarla destek olmaya çalıştık..

Sözün özü; Allah'a şükürler olsun çok güzel bir seneyi geride bırakıyoruz. 2015 için daha büyük hedefler belirledik ve bu doğrultuda çalışmaya devam edeceğiz. Emek veren herkes karşılığını er ya da geç alacaktır.

Hedef2018 sloganı ile huzurlarınızda olmaya devam edeceğim!

Yeni yılda her şey ama her şey gönlümüzce olsun!

Saygılarımla..


Ahmet Mert CAN

Yorumlar