TÜRK FUTBOLU DEMİŞKEN

Genç futbolcu ÜRETEN bir fabrika olabilmek için tüm potansiyelleri içerisinde bulunduran bir ülkede yaşıyoruz. ŞANSLIYIZ!

Ancak genç futbolcu ÖĞÜTEN bir fabrika olmaktan ileriye gidemiyoruz. FARKLIYIZ!

Basın mensubundan yöneticisine, altyapı antrenöründen teknik direktörüne kadar, 'Genç oyuncu nasıl yetiştirilmez?' dersini veriyoruz. GARANTİCİYİZ!

Başkan: 'Kimle kazandığın değil sonuç önemli' derse, teknik heyet 18'indeki "YENİ YETME!" ile kaybetmektense, 35'indeki delikanlıyla kaybetmeyi tercih eder. İLERİ GÖRÜŞLÜYÜZ!

Yöneticim altyapıdan 1 tek oyuncuyu dahi tanımıyorsa, çoluk çocukla beni uğraştırmayın diyebiliyorsa.. HAKLIYIZ!

Altyapı antrenörüm 1 oyuncu daha kazanabilir miyim demek yerine, maç kazanmaya endeksli hareket ediyorsa.. GÜNÜ KURTARIRIZ!

Basın mensubum utanmadan, sıkılmadan A Takımı ile ilk maçına çıkmış (bize göre) gençlerimize 'yeni yetme' diyebiliyorsa.. TERBİYESİZİZ!

Akademi maçında benim hakemim gençleri kazanayım, sahada tutayım demek yerine; kartlarıyla şov yapmayı tercih ediyorsa.. BAŞARILIYIZ!

Genç futbolcu kardeşim, ilk profesyonel maçında golünü atıp, açıklamasında kulüp başkanına teşekkür ediyorsa.. BAMBAŞKAYIZ!

Milli takıma oyuncu seçen il antrenörlerim, bütün seneyi sakat geçiren futbolcuyu bir kez olsun izlemeden, sakatlığından habersiz karma milli takımımıza gönderiyorsa.. ŞAKACIYIZ!

İşini doğru yapan insanların olduğunu gayet iyi biliyorum ve onları bu tespitlerimden tenzih ediyorum.. Futbol-siyaset ilişkisine ise girmek istemiyorum.Biliyorum ki; girersem çıkışım zor olur!

Velhasıl kelam futbol camiamızdaki karakterlerin hangisine bakarsak bakalım, yeni ve apayrı bir eziyete şahitlik ediyoruz.Yazdıklarımın birer şakadan ibaret olması için elimden gelenin fazlasını yapabilirim.Ama ne yazık ki tamamı gerçek ve biz bu gerçeklerle yaşamaya alıştık.Bu oturmuş düzeni değiştirmek isteyenleri de desteklemek yerine köstek olmayı tercih ediyoruz!

Ben buradan ne desem, ne söylesem boş! 10 kişi takdir eder, 10 kişi eleştirir! Üstüne üstlük bu yazdıklarım sonrasında suçlu da olurum.Varsın suçlu ben olayım! Doğru söylediğim için 9 köyden de kovulayım. Yeter ki bir şeyler değişsin ve kazanan futbolumuz olsun.. 

Unutmadan! Balık baştan kokar demişler.
Ee tabi bu da anlayana..


AHMET MERT CAN


Yorumlar